Sunday, November 17, 2013


haaa okay aku tau korang rindu aku kan ? so this is me. as a student of msu and taking diploma in accountacy. alhmdulillah im done for semester  1 and ready for continue the smester2. . insyallah alll is going smoothly and well. i hope that soo and improve my studies in account for get a good result and sure im in a dean list. amin to Allah :) skejap je aku rasa aku dah mningkat alam remaja. haaa, ibu, abah tak lama lagi anak ibu and baba ni dah nak habis belajr. acewahh, berangan je kje aku. nilah aku. SORRY. mmg dah tak dpt nak diubah dah pngai aku yg mmg kuat berangan ni. haha. mmg bende yg kita lalui kite rasa sekejap, tapi sebenanya dlam tempoh kite belajar tu, pelbagai halangan dan rintangan yang datang utk menguji kita. so, apa pun, kite kena hadapinya jugak dgn hati yg penuh bersedia dan siap sedia. okayy. im ready for semester2, and ready for ujian ujian yg akan aku lalui dekat sini. so lets go! kita mulakan langkah kite dengan bismillahirahmanirahim :)

XOXO Fyyyy :)