Sunday, November 17, 2013

TAK MAHIR :(

Assalamualaikum selamat petang. ehh petang ke ? kahkah. lantok laa nak petang ke malam ke siang ke musim bunga ke. ehh dah mula dah melalut. haaa sebenanya at sini aku nak cakap yang aku tak pandai sebenanya nak update blogg. siyes aku tak pndai nak buat bunyi lagu bagai. yang aku pandai hnya update jela cerita aku yang aku nak ceritakan ker korang semua. haha. rasa macam sadihh je hidup aku ni. pebende pun tak tahu. tapi aku selalu tau stalker bloggernya si aizat. sbb aku suka cerita dia. sometimes tu bila kau tebaca balik segala cerita dia dr mula, mahu tak ketawa aku sengsorang kat dalam blik aku ni. dah mula lahh nnti roomates aku igt aku tengah tengok maharaja lawak laa, super spontan laa. ehh memacam la gaya aku ketawa bila baca bloggernya si aizat tu. seriously disini aku mengatakan bahawa cerita dia sgt best :) tahniahhhhhhh * campak bunga melur* haha , okay tak funny -,- ( sepuluh minit kemudian)....................

minat Aizat sebenarnya. selalu stalk twitter dia, insta dia. ya allah, kengkadang tu boleh melting baca ayat dia saje. belum nengok gmba lagi. mcam aaron aziz dah tahap aku minta ke dia. hok alohh.. tingii betul angan angan aku. hanyalah angan angan miah jenin semata mata. hewhew . tp masa kecik kecik dulu kan, nnek aku yang comel tu selalu berpesan bahwa, biarlah kita bermula drpd angan angan mat jenin dahulu, sbb dikemudian harinya ia akan menjadi kenyataan. insyallah :') sbb tu;ah kengkadang tu aku rasa maca, nak berngan je. tp tak boleh jugak bila nak dara ni kuat berangan. kangg ada jugk yang menimpa diri kangg. kita manatahu kann ? sbb semua tu hnyalah impian kita didunia sematamata, dan kita hanyalah manusia yang boleh merancang. tp ambil tahulah bahawa yang mnentukan semua tu adalah yang dekat atas sana tu, Tuhan Yang Maha Esa. memang tak salah kite merancang, sbb nabi kite sndiri pun menasihati umatnya supaya merancang dengan baik sebelum bertindak melakukan sesuatu perkara. so, merancanglah dengan baik akan sesuatu perkara itu . sekian setakat ini je la kot lotehan aku. hehe, nnti gua banyak masa, gua story mory lagi eh.

XOXO Fyyyy :)