Tuesday, November 19, 2013

TYPO itu AKU :)

Assalamualaikum, selamat petang, salam sejahtera, selamat hari selasa, selamat selamattttt.... biasala kan kalau dlm permulaan perbicaraan mestilah didahulukan dengan bismillah. so lets we bismillahirahmanirahim. hai korang, aku baru balik kelas tau. alhmdulillah again to Allah sbb hari selasa la merupakan hari yang paling HEAVEN buat gua. kahkah. sekali aku dah hijaukan, korang betul betul kene tahu la bhawasanya mmg hari selasa laa paling heaven utk aku di musim semester2 ni. sbb satu kelas je pun. okay, setakat ni ada tak typo aku ? haa, hope takde la. sbb kali ni aku dah rajin nak backspace kalau salah. hahahaha. sebelum ni mmg aku takkan pandang pun butang backspace tu. dan tanpa memandang kiri dan kana, hanyalah tugasku adalah menaip sahaja tanpa melengahkan waktu yg ada. cehh benci aku ( ayat siswa siswa)
okay, kalau nak tahu aku ni mmg typo tau. tak tahu kenapa. mgkin jugak dah menjadi kebiasaanaku la kot. sbb MALAS nak pandang butang backspace and screen. main pakat tulis jeee. sometimes tu aku ssmpai cakap pun boleh typo. haa, tulis pun boleh. bila dikenang balik, rasa macam kelakar pun ada. yelah, macam nak kena hantar masuk balik tadika je. (besorak kegembiraan) yeayyyy nnti dpt main gelongsor lagi. kahkah. itu yg difikir nya oleh aku. bebal kan ? -.- seriously, org yg rapat dengan aku akan tahu macam mana aku. dia akan perasan dicelah mana, tangg mana, bila dan haria apa aku akan typo. penah satu kejadian dimana aku pernah ketypoyan semasa jawab exam percubaan spm. haha, time tu aku mmg tak boleh lupa la. smpai bila tangg dapat resut tu, aku kene nganjing jee dengan cikgu. nasib laa aku fikir ckgu. kalau tak, haaaa. mmg dah teduduk atas tangki air dah cikgu tu. ngalan kemain  hebat lagi tau! nasib aku sayang cikgu tu. hewhew. pasal perkataan apa aku tak pasti sbb nak cepat, yelah, tinggal lagi 3minti je time tu nak jawab bhagian yg terakhir tu. haa, mmg tekepoh jepoh la aku serupa dah la macam ayam cari dedak. tuhan saje ygt tahu betapa kalutnya aku time tu. btw, bila dan sejak aku pakai phone touch la makin meningkat typo aku. haa, mmg kene nganjing selalu la aku dengan siapa yang sedang berwaksepp dgn aku dan sbgainya. kehkeh. memandai korang la baca yeee. malas aku nak backspace bagai. baziakkk masa cekk jaaa. lagi kalau aku dh mmg tgh sober ke, ngntok ke, haaa. typo tu mmg tak dpt ddipisahkanlah dengan aku. so im SORRY. hakikatnya aku akan berubah utk pembacaan korang okay. haa, aku akan rajinkan diriku utk memandang butang backspace. so, aku tahu lg senanye ramai jugak dekat luar sana yg typo macam aku. ntah ada yg lagi teruk pun adakan ? *sedapkan hati* hewww, bye

XOXO Fyyyy :)