Tuesday, September 24, 2013

DONT HAVE THE TRUE LOVE

Assalamualaikum . selamat malam.. haa, dah malam dah pun sebenanya. sbb tu aku wish night kat korang awal awal. haha. tak salah pun kan ? okay sekian terima kasihh :') haa, okay. cerita kita pada kali ni adalah ......... sebenarnya aku yang bernama NUR AFIQAH BINTI MOHD SAUKI ni belum pun bersedia untuk setia dengan sape sape pun sebenarnya. sbb aku rasa msih terlalu awal bende tu nak berlaku dalam hidup aku setelah apa yang berlaku dekat aku setahun yang lepas. semua tu dah mengajar aku utk menilai seseorang yg sebenar benarnya menghargai diri kita, yang betul betul sanggup luangkan masa dia and everything pasal dia untuk kita. sbb mybe kita merupakan irg yang penting dalam hidup dia selain family tercinta dia. haa, yelah. kisah yanag aku makasudkan dekat sini adalh kisah aku dengan amin la. korang ppenah baca kan . eh tapi kalau agak yg tak penah tahu tu, roll la smpai bawah. aku ada cerita pasal amin. yes, aku buat confession dekat sini yang aku tak pernah lupakan dia smpaikanlah skarang ni yang aku ni mmg dah takde pape dengan dia. yes, sbbnya aku tak boleh lupakan dia kerana dia merupakan cinta pertama aku. ye, aku tak penah sayang orng lain, my means is laki lain yang penah aku kenal before ni. mcm mana aky syg dia tak sama macam mana aku syg laki lain, syg orang lain. bg aku dia merupakan org yg penting dalam hidup aku meskipun dia dah buang aku dr hidup dia sekarang. sbb ak sayang dia bukan mcm aku sayang org lain terlalu banyak. dan segaa apa yg aku  buat akan mengingatkan dia. dia mengubah hidup aku. and dalam sekelip mata jgak hati aku langsung tak percaya pada mana mana laki lepas dia. bukan aku taknak bg peluang pada diri aku and bukan jugak aku nak seksa perasaan org lain yg cuba nak kenal dengan aku. cuma jawapan yang dpt aku bg sekarang adalah aku belum bersedia utk mana mana perasaan laki pun dan belum bersedia utk bukak hati aku terima mana mana laki macam mana aku terima amin. and kalau nak tahu, perasaan tu amat perit sgt. pedih , retak seribu, sejuta, seratus and takkan mungkin bersatu kembali. selama ni aku baca je dekat novel tp alehh aehh bende yg sama berlaku dlm kamus hidup aku. smpai bila aku nak rasa perasaan ni terhadap amin ? and smpai bila aku nak kena simpan segala bende, segala memori  time dekat sekolah dulu. terlalu byk,sbb hari hari aku nmpak muka dia. sepanjang masa sepanjang  hari. macam mana aku sygkan keluarga aku mcm tu jugak la aku sayangkan dia. mcm mana aku rindukan yg teramat sgt dekat keluarga aku, and mcm tu jugak la aku rindukan hamba allah yg bernama amin :'( setiap perbuatan yg dia lakukan dekat aku akan membuatkan hati aku sebak. sebak dan terlaku sebak sehinggakn aku rasa aku bahagia dan bersyukur sbb allah dah pernah wujudkan dia dlam hidup aku. sbagai org yg penting dalam hidup aku. aminuddin bin idris, sy hrap awk dapat berjumpa seorang perempuan yang mungkin dpt jaga segala hati awk, dpt jaga segala apa yg awk nak. tak buat bende yang awak tak suka. dan dpt menerima awk dengan sepenuh kasih sayang. awk, setelah hampir setahun sy tak jumpa awak and haritu hari ahad , 21 /9 time sy jalan jalan dekat seget bandar johor bharu. sy bukam taknak tegur awk. tp sy rasa awk pun tahu apa perasaan sy bila berhadapan dengan awk. sy tak ckup kuat utk berhadapan dengan awk lagi setelah apa yg berlaku dalam hbungan kita yang lepas. maafkan sy dan maafkan sy lg sekali sbb kalu boleh sy taknak [un jumpa awk, pandang muka awk. sy belum bersedia utk jumpa awak. belum besedia utk bercakap dgn awk. awk , jagalah diri kat sana eh. insyaallha, jikalau kekuatan sy diberi kembali sy akan dtg jumpa dengan awk jygak satu hari nnti. walaupun masa tu mungkin masing masing dh jumpa jdoh masing masing awk, ingtkan lg pesan sy ? jgn pernah cingta perempuan tu kalau awk takda niat nak kawin dengan dia. sy harap awk masih tak lupa pesan awk. dan insyaallah. sy akan terima kepergian awk secara perlahan lahan  dr dalam hidup sy. thanks awk. and terima kasih sbb pernah wujud dlam kamus hidup sy :')

XOXO Fyyyy :)