Friday, September 27, 2013

OATH TAKING


SORRY ! aku baru nak upload gmbar semua. sebab selama ni phone aku yang canggih tu kene demam ciken pop. haha.. canggih la sangat == " okay, kenalkan nilah iman khairul najeeha. yes, dialah sahabatku walaupun aku rasa macam baru sekejap kenal dengan dia. tapu tak sgka, dr segala cerita kami dah boleh ngam. yes for sure too dialah bff aku dekat MSU. dia nilah gembirakan hati aku time aku sedih or else. dia happykan mood aku balik dengan cara buat lawak dia yang gila babun tu. haa, so bila kami dah begabung otak, mmg boleh meletupp/ tak silap haribulan boleh masuk maharaja lawak la aku * cita cita setinggi gunung kinabalu*

haa, yang ni pulak kalau nak tahu classmate aku laa. ni semua yang amik kos diploma in accounting. so selama dua tahun ni aku akan bersamma dorang je la. dar kiri tu aku la budak comel, haha, then nayli sbelah aku . yang pakai tdung bawal hitam tu zana, yang selendang itam tu of corse la iman sis sewel and yang belakang tu puteri nama diberi. mengahadap muka dorang je la aku sepamnjang dua tahun ni. apa apa pun, they was the BEST ! aku sangat happy berkwan dgn dorang . sbb semua boleh guu. otak sama sengteng. haha. ILOVEYOU guys :*

okayyy, ni kalau tak kenal jugak mmg nak kena makan tapak kaki badak air la rasanya kot ;') haha.. nak tahu sbb apa kiteorg pakai bajuu merah batik ni semua. okayy, kiteorg bukan stay asrama tau.
and takde istilah outing asrama. so, masa ni kiteorg ada oath taking. oath taking tu bukan quaker oath okay. dia adalah event yang diaman student MSU wajib hadir utk angkat sumpah sbagai pelajar MSU. haha. aku rasa bangga la kejap time angkat sumpah ni. padahal dah 2 bulan aku jd student dekat situ. okbye :')