Friday, September 27, 2013

BUDDY'S ;')

 ni la aina doncha kawan paling aku sayang . yes, kawan dunia akhirat aku dialah. kami rapat since sekolah lagi. kami satu kelas, satu sekolah, satu kepala, satu kos. semua satu. hehe. thats why la aku sayang dia. dulu time dekat sekolah diala teman aku belajar sesama. banhyak sgt memori indah time dekat asrama, time dekat benhgkel, time dekat sekolah, time dekat kelas. hehe. NURUL AINA FARHANA BT MD NOOR, aku sayang kau chaaa. untill jannah and forever :'*

ni gamba time aku teman zara amik acap haritu kat jb. secara kebetulan cha pun ada. haaa. memang aku mengambil kesempatan la nak jumpa dengan si doncha yang aku sayang ni. haha. apa pun aku sayang dekat dua org senget ni. dua dua pakai braces nok. haha. yang kiri aku tu zara. yang kanan tu doncha la. haha. okay, kalau nak kena ke dengan dorang bg tahu la aku. mihmih. tap doncha dengan aku je la eh single. yang zara ni dah ada yang punya. haha. sudah dimiliki oleh acap. btw, zara dengan acap dah kapel dr sekolah lagi. so, jangan la nak buat kacau dalam relay dorang okay ? 

ni donchaaaa. yes. i love you babe. take care there.. dia sekarang tengah amik jurusan maritim utk dia futher stdy dia. haha. aku pun tak tahu sbb apa. sbb mybe dia nak mencuba  bende yang baru jauh lagi dari bidang fesyen. mcm aku. terus accounting. tp dia lagi jauh. maritim weyh. kelaut la kau chaaa !

okayy, dulu sebenarnya stau sekolah. hehe. FATIMAH AH-ZAHRA, NUR AFIQAH, NURUL AINA FARHANA. kami buddys dan takkan terpisah. insyallah and kami jugak meruppakan alumni SEKOLAH MENENGAH VOKASIONAL (ERT) AIZAH, LAKIN. JOHOR BHARU  . sekian :') *ayat skema *